Wednesday, September 21, 2011

東京旅行~

Kikuta Sensei ask us to share our Tokyo Trip. Share with u all too~
東京タワーは すごいですね。 Tokyo Tower is great!

9月18日に わたし、だいがくの せんぱいと でんしゃで東京へ いきました。

18th September, me and my Uni's senior went to Tokyo by Train.

わたしの せんぱいの なまえは ジェフェリです。

My senior's name is Jeffery.

うけつけの おんなの ひとは しゃしんを とりました、親切でしたから。

Reception counter's lady is kind because she took picture for us.

東京タワーは きれいでした。そして、たかかったです。

Tokyo Tower is beautiful and tall.

日本の てんきは よかったです。そして、東京タワーは ひとが おおかったです。

Good weather at Japan. Many people at Tokyo Tower

わたしたちは つかれましたが、 たのしかったです。

We are tired but enjoyable.

No comments:

Post a Comment